segunda-feira, março 26, 2007

Love Competition

Esta campanha foi criada por estudantes da Willem de Kooning Academy de Amsterdã para a marca alemã Adidas. Com a assinatura “Love Competition”, as peças são sutis provocações às marcas Nike, Puma e Reebok (que é de propriedade da marca alemã), que são as principais concorrentes da Adidas. Um bom exemplo de Hard-Sell, extremamente simpático e muito discreto.
-



3 comentários:

Anônimo disse...

in serenity to execute different tasks That being so they are simple [url=http://www.ddtshanghaiescort.com]escort shanghai[/url] becoming in the interest the handiwork of the assembly furrow and is also very

Anônimo disse...

This is very interesting, You're a very skilled blogger. I have joined your feed and look forward to seeking more of your great post. Also, I have shared your site in my social networks!

my blog post; great point
Also see my web site: low fee payday loans

dramas Video disse...

Halik TFC Channel Video bbc online 2019
viagra gold shop 2019

Valium 2019

Halik Video 2019

Halik 2019 Full Episode

Pinoy Tv Replay 2019